Reklamace

Pokyny pro reklamaci


Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího

 

VESPA TRADING, s.r.o.

Rybná 716/24, 110 00, Praha

IČ: 02422221
DIČ: CZ02422221


Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před odesláním závazné objednávky. Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího se bere za souhlas. 

 

1. Záruční podmínky


Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce zkontroloval stav zásilky. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození a vznikne důvodné podezření, že i obsah zásilky může být poškozen. U krbových kamen by měla proběhnout kontrola všech prosklených částí. Kupujícímu se doporučuje o poškození, či nepoškození obsahu zásilky před odmítnutím přesvědčit, bude-li mu to ze strany řidiče umožněno. V případě odmítnutí zásilky je nutné o této skutečnosti provést záznam řidiči do předávacího protokolu, např. odmítnuto z důvodu poškozeného obalu, palety, obsahu zásilky. Pokud záznam nebude obsahovat i důvod odmítnutí, nahlíží se tak na odmítnutí jako bezdůvodné. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné rozsah a typ poškození uvést do předávacího protokolu. Neuvedením těchto skutečností potvrzuje převzetí zásilky bez výhrad. Po převzetí doporučujeme neprodleně zkontrolovat, zda není zásilka či obsah poškozený, je kompletní a obsah odpovídá objednávce.

Obalový materiál vč. doručovacích a manipulačních štítků doporučujeme nelikvidovat a ponechat si ho pro případné šetření v průběhu reklamačního řízení. 

Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců (kromě rostlin). V případě, že se během této doby vyskytne vada na zboží má kupující právo na reklamaci. 

 

2. Postup při reklamaci zboží


Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:

• Informováním Prodávajícího telefonicky, nebo e-mailem na reklamace@dumzahrada.cz (než odešlete reklamované zboží zpět) 

Do e-mailu prosím uveďte tyto nálěžitosti:

1. Číslo objednávky, popř. kopii dokladu o koupi (faktura). Bude-li to možné, tak reklamaci uplatňujte z e-mailové adresy uvedené ve Vaší objednávce.
2. Zašlete nám prosím popis, z jakého důvodu reklamace uplatňujete.
3. V případě poškozeného, nebo vadného výrobku, či jeho částí nám prosím pošlete fotografie, z nichž bude poškození, nebo vada patrná a 1x fotografii celkového pohledu na výrobek.
4. V případě poškozeného výrobku, nebo jeho částí nám prosím zašlete také fotografie obalového materiálu, palety (týká se paletové přepravy), vč. doručovacího štítku a manipulačního štítku "křehké"
5. Obalový materiál a originální obal výrobku prosím nelikvidujte, ponechejte si jej pro případné vyžádání v rámci reklamačního řízení.
6. Poškozený výrobek, či jeho části, nebo výrobek k němuž jste neobdrželi všechny součásti, nepoužívejte a nekompletujte. Vyčkejte prosím na informace o dalším postupu, které Vám zašle naše reklamační oddělení.

 

• Pokud to webové rozhraní umožňuje, může Kupující pro oznámení reklamace využít reklamační protokol, který mu bude zaslán na vyžádání na adresu elektronické pošty. 

• Doručení reklamovaného zboží (jinak než na dobírku, kterou Prodávající nepřebírá) na kontaktní adresu Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě), do jakékoliv provozovny Prodávajícího. Při zasílání je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Ke zboží je nutno přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.

• Pokud Kupující zjistí poškozený obsah zásilky bez zjevného poškození obalu, i v tomto případě doporučujeme obalový materiál vč. doručovacích a manipulačních štítků nelikvidovat a ponechat si ho pro případné šetření v průběhu reklamačního řízení.  

• V případě chybějících, nebo poškozených částí (dílů) výrobek nekompletujte. Vyčkejte na informace o dalším postupu z reklamačního oddělení. 

 

3. Adresa pro zasílání reklamovaného zboží a všech zásilek


Zboží zašlete na adresu výdejního skladu: - BEZ DOBÍRKY.

Pro hladký průběh a rychlé vyřízení Vaší reklamace doporučujeme, abyste nás kontaktovali předem na e-mailové adrese: reklamace@dumzahrada.cz 

 

VESPA TRADING, s.r.o.
Kladenská 287/4
460 07 , Liberec 3
Tel: +420 727 980 630
 

4. Vyřízení reklamace


Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží.

Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace. 

Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.

Je-li reklamace shledána neoprávněnou, má Prodávající právo požadovat náhradu nákladů spojených se zjišťováním vady a náhradu nákladů na přepravu reklamovaného zboží zpět ke Kupujícímu.

 

Reklamační formulář k vytištění:

Reklamační-formulář-DZ