Ceny dopravy
Informace ke dni 21.10.2020
Vážení zákazníci,
expedice objednávek z našeho skladu a doručování přepravními společnostmi pokračuje beze změn.
Chceme Vás ujistit, že námi nabízené produkty máme skladem a připraveny k expedici.
Osobní převzetí na prodejně Liberec
29,- Kč
- Po vytvoření objednávky vyčkejte na kontaktování našimi pracovníky ohledně informací k vyzvednutí zboží.
cena zásilky: 100,- Kč (+ 50,- Kč dobírka )
cena zásilky Max: 200,- Kč (+ 50,- Kč dobírka)
- Přepravní společnost DPD doručuje balíkové zásilky po celé ČR obvykle do 24 hod. po potvrzení o expedování zásilky.
- V potvrzení o expedici Vám e-mailem zašleme č. zásilky pro možnost sledování průběhu doručování.
- Doručování probíhá v pracovní dny mezi 8 - 17 hod.
- V den doručování obdržíte od přepravce sms zprávu s časovým rozmezím dodání zásilky.
- Pomocí sms zprávy si můžete sami upravit termín doručení. Tuto možnost má pouze příjemce zásilky, ne odesílatel.
Pohyb zásilky můžete sledovat zde
Případně využít informační linku dopravce DPD: 225 373 373
cena paletové přepravy: od 690,- Kč (+ 50,- Kč dobírka )
- Společnost Geis doručuje paletové zásilky po celé ČR.
- Obvyklá doba doručení je do 48 hodin od obdržení zprávy o expedování zásilky.
- Doručování probíhá v pracovní dny mezi 8 až 18 hodinou.
- Před doručením na soukromou adresu budete telefonicky kontaktováni řidičem společnosti ohledně času dodání.
- Bohužel není možný přesný výběr hodin dodání.
- V případě nezastižení adresáta bude ponechán ve schránce vzkaz ohledně následujícího termínu doručování.
- Dopravné na Slovensko je individuálně přepočítáváno na základě konkrétního místa doručení. Výše automaticky vygenerovaného dopravného ve Vaší objednávce se od skutečného může lišit.
- Platbu dobírky dopravce Geis přijímá pouze v hotovosti.
- ZÁVOZ PROBÍHÁ PROSTŘEDNICTVÍM NÁKLADNÍ DOPRAVY (12t vůz s nákladovým čelem). Pro bezproblémové doručení je třeba ze strany kupujícího zajistit, aby doručovací adresa byla vhodná pro závoz nákladní paletové přepravy. V opačném případě může dojít ze strany dopravce k odmítnutí doručování z důvodu překážky na straně adresáta a zásilka se vrátí zpět odesílateli.
Průběh doručování můžete sledovat po zadání čísla zásilky zde
V případě potřeby kontaktujte zákaznickou linku GEIS: 951 277 777
DŮLEŽITÉ INFORMACE PŘED PŘEVZETÍM ZÁSILKY:
Před převzetím zásilky prosíme zkontrolujte:
- Neporušenost stahovací pásky
- Nepoškozenost obalu - naražené rohy, proražení kartonu nebo fólie, polámaný polystyren, poškození palety apod.
- Pokud je obal jakkoliv poškozen, uveďte do protokolu o převzetí zásilky "Poškozený obal" a vypište konkrétní poškození, nebo zásilku odmítněte.
V případě odmítnutí zásilky z důvodu poškození do předávacího protokolu uveďte "Odmítnuto, poškozeno" a vypište konkrétní poškození.
ZEJMÉNA V PŘÍPADĚ PALETOVÉ PŘEPRAVY KAMEN HROZÍ POŠKOZENÍ BEZ VIDITELNÝCH ZNÁMEK NA OBALU.
POKUD DO PŘEDÁVACÍHO PROTOKOLU UVEDETE VÝŠE UVEDENÉ INFORMACE, PŘEDEJDETE TÍM KOMPLIKACÍM S VYŘÍZENÍM VAŠÍ REKLAMACE.
Při zjištění problému se zásilkou nás kontaktujte na e-mail reklamace@dumzahrada.cz dle pokynů
nebo na zákaznické lince: 727 980 630
Vždy uvádějte č. objednávky a popis poškození, případně vyfoťte rozsah poškození.
Nevyhazujte obal zásilky, může sloužit při prokazování způsobené škody.